Cree XLamp MC-E LED RGBW a White

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Středa Prosinec 30 08:05:13 CET 2009

Predpokladam, ze neslo o trubici s trojtym luminiforem ale o nejakou levnou s Indexem podani barev tak 60%.
Zarivku bezne nejde stmivat o nenastaveni pozadovane teploty ci barvy svetla nemluve, v neposledni rade nejde o bodovy zdroj svetla z ktereho se pomerne obtizne dela designove svetlo do obyvaku.
Ucinnost te 36 je v nejlepsim pripade 82lm/W,zivotnost cca 8000 hodin. LED jsou jiz dale, bohuzel cena je .....

PN