LSP 3312 LED driver 1,4A je to sehnatelne nebo neco podobneho?

Středa Prosinec 30 02:34:31 CET 2009

To bych se připojil i já - zatím mi pro takové to domácí bastlení stačí
UC3843 + tranzistor, ale nějaký lepší obvod by se taky hodil.

Anděl

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 30, 2009 2:15 AM
Subject: Re: LSP 3312 LED driver 1,4A je to sehnatelne nebo neco podobneho?

30.12.2009, 2:07:51

databaze v .xls jde prohlizet celkem bez opruzu :-)
Ale ani tam to neni. Proto jsem taky navrhoval ten telefon, neb ecom
je celkem znam ochotou dodavat i to, co nemaji bezne v ceniku, za
podminek relativne prijatelnych i pro maloodber.
Pokud by podminkou odberu byly nejake desitky kusu, pak bych se, pri
rozumne cene i pripojil a asi bych v ramci konferi nebyl sam.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz