ez430-chronos

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Prosinec 29 00:01:39 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 28.12.2009 od Pavel KREJCI:

> Nerusil to hotel ale panimama na lince banky, ta muze zrusit blokaci
> jakoukoliv, ale jak rikam, nema to vliv na pozdejsi transakci, to se
> musi reklamovat az probehne - pokud ma nekdo poct ze neopravnene.

Vsak jo, to souhlasi, hotel musi zavolat za linku pro autorizace, ale
jak rikam, hotel ma v tomhle daleko vetsi moznosti nez normalni
obchodnik. Aspon tedy tady v CR.

Ale ted, kdyz tak o tom premyslim, je dost mozne, ze v cizine to jde i
u zbozi. I kdyz tedy asi nejak divne. Kdysi pred asi 8 lety se nejak
pohnojil system v tehdejsi Union bance a kdyz mi muj dodavatel softu z
USA autorizoval kartu, objevily se 3 stejne blokace. Pry ze prvni
blokace nejaka zkusebni, druha odblokace te zkusebni, treti opravdova
blokace. S tim, ze ta odblokace se ovsem prenesla jako dalsi blokace.

Sranda byla, ze to bylo pred koncem roku a byly to castky v hodne
desitkach tisic. Takze ja musel kazdy den volat do banky, aby mi ty
dve duplicitni blokace navic stornovali, protoze jinak mi nekolik
blokaci naplnilo tydenni limit karty a nemohl jsem uz treba dalsi den
nakupovat...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem