ez430-chronos

Tomas Dresler dresler@hw.cz
Pondělí Prosinec 28 23:59:54 CET 2009

Kolegu to potkalo ve Francii, hotel mu "zarezervoval" platbu na ten samy tyden 3x. Nutno rici, ze pote uz nemel na 4. platbu J

V bance ty rezervace zrusit neumeli, takze mel mesic "precerpano". To docela potesi par dni před odjezdem na dovolenou…

--

S pozdravem/with best regards

                Ing. Tomas Dresler

mailto:dresler@hw.cz

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel KREJCI
Sent: Monday, December 28, 2009 11:49 PM
To: HW-news
Subject: Re: ez430-chronos

Nerusil to hotel ale panimama na lince banky, ta muze zrusit blokaci jakoukoliv, ale jak rikam, nema to vliv na pozdejsi transakci, to se musi reklamovat az probehne - pokud ma nekdo poct ze neopravnene.
PK

2009/12/28 Petr Zahradnik <clexpert@clexpert.cz>

Puvodni zprava ze dne 28.12.2009 od Pavel KREJCI:

> Odblokovat lze. Jednou mi hotel v USA omylem zablokoval castku na
> tyden i kdyz byl hotel placen dopredu. Zavolal jsem do banky,
> zrusili to s tim, ze mi sice naskoci disponibilni castka, ale pokud
> obchodnik provede transakci, tak to musim reklamovat az po te. Cili,
> blokovana castka zrusit jde, ale nema to vliv na budouci transakci.

V pripade hotelovych sluzeb je to jine nez pri beznem prodeji. To je
totiz uplne jiny postup, hotely maji specialni rezim blokaci karet,
aby nemuseli kasirovat kazdy den, ale mohli si dopredu provest urcite
blokace, ktere se daji menit a doplnovat a rusit, kdyz se uctuje az po
odjezdu z hotelu. Dokonce tam jde i kasirovat dodatecne bez podpisu
treba utreta za utratu na baru apod. Ano, tam je tohle opravdu mozne.
Ale bezny obchodnik to udelat nemuze.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem