OT Zrcadlo po domacku

Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky@linde-mh.cz
Neděle Prosinec 27 16:02:42 CET 2009

Nezkusíte se podívat na sběrné dvory po kopírkách ?
Tam jsou zrcadla provedená tohto technologií zcela určitě. Akorát, že si nejsem jist tím kratším rozměrem, bývají to pásky tak 30mm široké.

L. Kručinský

________________________________

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel KREJCI
Sent: Sunday, December 27, 2009 12:32 AM
To: HW-news
Subject: OT Zrcadlo po domacku

Zdravim pritomne ;)

Potreboval bych si doma vyrobit par zrcatek. Staci rovinne, velikost rekneme zhruba 5x15 cm +/-
Slouzi k odrazu bezne dopadajiciho svetla ve viditelnem spektru, zadne lasery a velke vykony.
Melo by mechanicky odolat bezne manipulaci (neprohybat se).
Zaroven potrebuju aby leskla odraziva plocha byla na povrchu (tedy ne za sklem).
- co pouzit jako substrat? Sklo by asi bylo dostatecne rovne i ostarni vlastnosti mi vyhovuji, nicmene netrvam na nem
- co a jak na to nanest? Nejake chromovani? Niklovani? Stribreni?
- bude pripadne potreba nejak lestit? jak?
- pokud se nekde neco povaluje za rozumnou cenu hotove, tak netrvam na domaci vyrobe.

Zrejme presne nevim na co se strejdy gugla zeptat. Zatim jsem moc neuspel.

Diky,
Pavel Krejci