OT Zrcadlo po domacku

Fanda Kopriva info@elektronikavyvoj.cz
Neděle Prosinec 27 11:10:16 CET 2009

Dobry den
Nize je vypis ze stranky vyrobce astronomickych dalekohledu ATC z
Prerova  a link na ne ,ale
osobni zkusenost zatim nemam.
      Fanda

Zajišťujeme kompletní servis včetně oprav a pokovení zrcadel vysoce
odraznou vrstvou 96% s 4x vyšší mechanickou odolností. Provádíme vývoj
speciálních technologií, přístrojů, výrobu speciálních optických prvků
pro lasery a zobrazovací účely a opravy vojenské optiky. Provádíme
zakázkové opracování reklamních předmětů ze skla a jiných různých
materiálů.

http://web.quick.cz/atc-astro/