kde sehnat hlinikovy tistak?

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Prosinec 27 15:28:47 CET 2009

 27.12.2009, 15:21:59

Ja pred casem resil neco podobneho. No a protoze mam "v supliku"
celkem slusnou zasobu oboustrane platovane FR4 0,8mm, tak jsem se
snazil dobrat, zda by to neslo pouzit. Presna cisla uz si nepamatuji,
ale vyslo mi, ze i s AL chladicem na druhe strane, je to pouzitelne
pro LEDky cca 1-2W. Pro vyssi zatizeni uz je tepelny odpor te
laminatove vrstvy moc velky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz