kde sehnat hlinikovy tistak?

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Neděle Prosinec 27 15:01:38 CET 2009

Tento problém jsem nedávno řešil také. Vzpomněl jsem si, že mi tu léta leží
nějaký tenký "něcojakocuprextit". Tak jsem na něm DPS vyleptal a sekundovým
lepidlem nalepil na běžný chladič. Na odvedení 10 W z malé plošky je 1 mm
Al asi dost málo, pokud nebude našroubován na něčem silnějším. Přesně to
půjde stanovit podle měrné tepelné vodivosti hliníku z tabulek.

PH

From: "Vláďa Anděl" <vaelektronik@vaelektronik.cz>
Když se tady probírají výkonové ledky, budu řešit chlazení 10W SMD ledek.
Viděl jsem hliníkový tišťák
http://vaelektronik.cz/fotky/t1.jpg
Italové to používají na chlazení SMD FETů.
http://vaelektronik.cz/fotky/t2.jpg
Zkusil jsem to vyfotit s lupou
http://vaelektronik.cz/fotky/t3.jpg
na 1 mm Al plechu je 0,07 mm izolace (odměřeno z fotky) a oni do toho pouštějí
300V. Na tom (předpokládám měděná) fólie a nepájivá maska.

Kde se něco takového dá koupit? Jaký to může mít tepelný odpor?