kde koupit konektor a jeho zapojeni

Standa Palas stpalas@quick.cz
Pátek Prosinec 25 23:49:09 CET 2009

Já mám notebook HP a ten má stejný konektor. Nedávno se to co je na tom
středním pinu už tady řešilo. Pokud si vzpomínám tak každý výrobce to má
jinak. Zkuste se podívat do archívu konference.

Staňa

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, December 25, 2009 8:24 PM
Subject: Re: kde koupit konektor a jeho zapojeni

2009/12/25 Ondra hwnews <caha010@gmail.com>:
> Kdyz jste ho opravoval, tak snad budete vedet kde je jaky pol a co je na
> tom
> strednim vodici ?

Právě jsem to změřil, na vnějším kroužku je mínus, na vnitřním plus.
Co je na tom středovým pinu, to nevím, voltmetr ukázal 0V proti zemi.
Odpor proti zemi se zdá nekonečnej (měří se tam fakt blbě).

Unikát jenom od Dellu to není, stejnej konektor má i HP (ale nemaj
úplně kompatibilní nabíječky, středovej pin se chová jinak, Dell
notebook na nabíječku HP běží, ale nenabíjí, HP notebook na DELL
nabíječku ani neběží ani nenabíjí). Stejnej konektor se nejspíš
vyskytuje i u univerzálních zdrojů k notebookům.

P.K.