kde koupit konektor a jeho zapojeni

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Pátek Prosinec 25 18:45:05 CET 2009

Co já vím, tak se nikdy nikomu nepodařilo tento konektor sehnat. Jedná se
naprostý unikát od Dellu.
Dcera má taky jejich notebook, takže můžu brzo řešit podobný problém.
To je specialita Dellu. V práci nám odešel VGA kabel k jejich beameru a
prodali nám
za nekřesťanské peníze jenom  celou sadu nových kabelů, i když ty ostatní
jsme nikdy nepoužili.

Zdravi
Jirka OK1MWW