[OT] Uraz elektrickym proudem - autobaterie?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Prosinec 18 16:52:01 CET 2009

>Ked sa mi narodilo prve dieta, tak som preventivne PO MESIACI kupil tie
>"umele stopliky" do VSETKYCH zasuviek, vratane vsetkych predlzovaciek.
>Preventivne.
>Roky mi lezu na nervy. lebo ich musim vytahovat, ked chcem nieco
>zapojit. Roky som presvedceny, ze sluzia iba na to, aby znervoznovali
>dospelych, kedze deti sa aj tak vynajdu.

No, moj mladsi este pred rokom, to mal 4, tie stupliky vzdy potom co skoncil s niecim na co potreboval zasuvku, poctivo vratil spat... som to samozrejme zistil dodatocne a nahodou...

Tiez som dodatocne zistil, ze prilezitostne meni ziarovky - dobru za dobru, z jednej lampy do druhej, proste ho to bavilo...

wek