*SPAM* Re: [OT] Uraz elektrickym proudem - autobaterie?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 17 14:14:45 CET 2009

2009/12/17 RV <vicek.radek@cpost.cz>:
> Me se zadarilo uz pred lety s retizkem - od te doby ho take nenosim.
>
> Opravoval jsem nejakej zdroj, kde byl sitovej vypinac na celnim panelu uplne
> nahore. Sundal jsem horni dekl, naklonil se nad zdroj, retizek mi vyklouzl z
> obleceni a namotal se na ten vypinac.
>
> Myslim, ze bych pretrhl i mnohem silnejsi retizek nez ten co jsem tenkrat

No to končí veškerá sranda, to by taky nemusel jít přetrhnout tak
lehce a pak to končí pořezanym krkem, někdy i tepnou.

Ženský to maj dobře vymyšlený, maj nějakou šperkovnici a ráno na sebe
něco náhodně navěsej, večer to zase sundaj ;) Chlapi to nedělaj, buď
tu věc nosej furt a nebo vůbec.

P.K.