*SPAM* Re: [OT] Uraz elektrickym proudem - autobaterie?

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Prosinec 17 14:11:03 CET 2009

Me se zadarilo uz pred lety s retizkem - od te doby ho take nenosim.

Opravoval jsem nejakej zdroj, kde byl sitovej vypinac na celnim panelu
uplne nahore. Sundal jsem horni dekl, naklonil se nad zdroj, retizek mi
vyklouzl z obleceni a namotal se na ten vypinac.

Myslim, ze bych pretrhl i mnohem silnejsi retizek nez ten co jsem
tenkrat mel. ;-)))

Radek Vicek