Re: jak na mikrofoní předzesilovač pro MCU?

Pondělí Prosinec 14 20:28:31 CET 2009

Konečně rozumný názor :-))

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, December 14, 2009 8:18 PM
Subject: Re: jak na mikrofoní předzesilovač pro MCU?

14.12.2009, 20:07:56

 IMHO delate z komara velblouda. Kolega Bubnik nestavi raketoplan. Na
 proste zesileni akustickych kmitoctu, bez nejakych specialnich naroku
 staci kde co. Jeden ci dva T stejne dobre jako skoro kazdy bezny OZ.
 A pri dodrzeni nejakych jednoduchych zasad je pravdepodobnost kmitani
 blizka nule.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz