Nahrada CRT televize 37 cm.

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pátek Prosinec 11 18:27:32 CET 2009

Takhle malé tv se dělají většinou jako OEM, takže na značku moc
nekoukejte, koukněte se kde je to vyrobené . Většinou nevývá více fabrik
ve státě.. Pravda je že každý výrobce má jiné požadavky na nastavení,
ale HW je z jedné fabriky je velmi podobný.

Důležitý je obraz. Není vyjímkou, že levnější model má lepší obraz ,páč
to prodává pěti značkám a má výhodnou smluvu na slušné panely.

Panely typu IPS a *VA mají většinou horší kontrast (IPS někdy i
zřetelně) ale zase lepší barvičky (gamut). Co to za panel se nedozvíte,
nějak to výrobci tají.De o to, co je tam za panel a jak to
výrobce/odběratel zmrví.

většina TV se prodává v tzv. shop modu, což je až přehnaně vyhnaný
kontrast, takže stíny jsou černé a obláčky jednolitě bílé, lepší je se
na to dívat v normálním či cinema(kino) nastavení.

Malý úhel mají monitory původně určené pro PC monitory.
ced

.