Nahrada CRT televize 37 cm.

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Prosinec 11 18:13:56 CET 2009

No ja take nemam zkusenost zadnou. Televizi jsem snad nikdy nekupoval a
LCD uz vubec ne.
Protoze to je pro rodice do kuchyne a je tam nyni nejaka mala Contec 37
cm snad od revoluce, tak nevim co misto toho. Sencor ma jeste 16" typy,
ale tam se divam je papirove pozorovaci uhel 90 a 65 stupnu, coz je
tragedie.
Ty 19" uz maji papirove skoro 180 stupnu. Zadny extra naroky na to
nemam, jen DVB-T tuner, mozna vstup na USB nebo SD card, ale neni podminkou.

To snad ani Philips a podobni nedelaji, tahle male TV, ne?
MH