gelove aku

Ondřej Janovský ondrej.janovsky@alarex.cz
Středa Prosinec 9 22:12:38 CET 2009

Panove, vsem dekuji.

Uplne zatesnena krabice to nemusi byt. Je to akumulatorova pracovni
plosina, nase zarizeni je schovane v hromade zeleza, voda na nej netece.

Nasel jsem obvod UC3906 na rizeni nabijeni, libi se mi a rad bych ho
pouzil. Jen mam v nekterych pripadech problem s jeho napajenim.
Konkretne v plosinach, kde jsou 12V akumulatory. Tam se sice napeti pri
pripojeni na nabijecku zvedne, ale nejsem si jist, kolik to musi byt,
abych UC3906 nabijel pri 13,8V ten zalozni gelovy akumulator.

Napeti pri nabijeni strojovych aku snad budu vedet zitra.

Jeste jednou vsem dekuji.

Oja