Vypocet maticoveho multiplexu

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Prosinec 9 14:19:20 CET 2009

Hmmm takze vezmu nejaky povoleny If rozpoctu to tak abych stihal pocitat
veci okolo a zkontroluji zda neprekrocim maximalni spickovy proud LEDkou.

Pokud budu mit 50 sloupcu tak uz stejne s portama nevystacim - budou tam
muset prijit nejake shift registry. Budu se muset na nejake podivat,
ktere jdou radit kaskadne.
Pripadne by slo pouzit 4 dekodery typu 1 ze 16 (tim by vyslo 64 sloupcu)
  - tim se dostanu na 16 linek a to by slo uz osefovat primo z MCU a k
tomu 9 (mozna by stacilo i 7) radku posilenych tranzistory.

Radek Vicek