Zhoreny elektronicky predradnik - 2. dejstvo

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Prosinec 6 23:45:31 CET 2009

 6.12.2009, 23:39:34

Take jsme pomerne jasne naznacovali, ze mate vymenit i trubice. Ucinil
jste ?
Na te vasi maluvce je jeste jeden elyt C3 (a v predradniku mozna jeste
jeden), ten by tez mohl byt v puly cesty na vecnost (a tedy pri
zahrati odmitat funkci). Totez se tyka i obou T.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz