Zhoreny elektronicky predradnik - 2. dejstvo

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Prosinec 6 23:14:19 CET 2009

V prvom dejstve http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2009-November/365118.html ste mi, vazeni kolegovia, pomerne jasne naznacili, ze ak si ten zhoreny cinsky predradnik neopravim, nestojim ako chlap za nic.

Nuz tak som zohnal kondiky - 4u7/450V/105 st.C, lebo ine nie su - a tie su vo vsetkych rozmeroch vacsie ako original. No nic, zmestili sa. Nabastlil som to - za mohutneho nadavania, lebo pochopitelne vsetko co sa montuje inak ako bolo originalne zamyslane je utrpenie - vymenil dve 1N4007 co boli v sluse, opravil prehorene drahy na plosaku, vsetko narval do svietidla - znova za mohutneho nadavania, ulomil jeden menej dolezity plastovy diel na to svietidle (esteze nebol klucovy a ani to moc nie je vidiet ;-) ), zapol, svietilo, vitazoslavne ukazal manzelke a vypol.

Chyba lavky.

Nadisiel vecer, zapneme OPRAVENE svetlo, naskoci, asi pol minuty svieti, a potom zacne blikat - kratucke vypadky tak raz za 5 sekund, nepravidelne. Vypnem/zapnem, detto. Vypnem, necham chvilu vypnute, zapnem - znova svieti niekolko desiatok sekund, a potom to zacne blikat. @#$%!

---

Medzicasom som zhanal aj original predradnik, pozrel som si v katalogoch na nete, v rozmere 2x2x cca1 15 cm do 15W robi aj Philips aj Osram. Co myslite, kolko predradnikov som za dva tyzdne zhanania zohnal, kupil? Presnejsie povedane, kolko elektronickych predradnikov - bez naroku na nejaky konkretny rozmer ci vykon - zaa ten cas vobec v obchodoch uvidel?

Co dalej?

wek