OT: Soft/servisní manuál k mincovnímu tel. přístroji Neocom DESK

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Prosinec 5 22:17:27 CET 2009

> Co zkusit kontaktovat některou firmu, kterou mi vyhodil Google po
> zadání "necom desk":
>
> http://www.sotecom.cz/index1/1aut.htm
> http://www.asconn.cz/zmeny_tarifu.html
> http://www.asconn.sk/produkty/mp/mp_old.html
>
> (A bude jich asi víc.)

Zdravím,
  tohle jsem kdysi zkoušel (jmenovitě firmu Asconn) s jiným přístrojem.
Výsledek: Ale ano, zajisté, máme! Přijeďte si se svým přístrojem a my vám tam
napálíme, za poplatek nemírný, modré z nebe :-).
  Mám obavu, že ten Sotecom se asi bude chovat stejně, pokud to ještě vůbec
dělá. A dávat dva a půl litru (tolik za to tehdy tuším chtěli v Ascomu) za
úpravu přístroje, který jsem na Aukru koupil za 250 Kč, ne, to opravdu ne
:-). Ale mohu jim pravda zkusit napsat, pokud jinde nepochodím... A ještě
je jedna cesta: Je v tom EPROM v soklu. Snad je programová. CPU je sice velmi
atypické, nějaký Hitachi v PLCC pouzdru, s disassemblerem to bude bída, ale
může to být hezký kvíz na dlouhé zimní večery :-).
  Zdraví Pavel