Lego Mindstorms

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Sobota Prosinec 5 22:00:49 CET 2009

Taky už jsem plánoval si tudle hračku nadělit, ale už jsem jich pár
potkal v okolí a podle reakcí publika ... seč je to cíleno jako dar
dítěti, obvykle si s tím hraje tatík .. prvotní náklady nejsou konečné
... jak si začnete hrát, tak chybí tamto, todle a ono a jestli nemáte
solidní zásobu lega už připravenou, čekejte objednávky. Naštěstí je
spousta zdrojů, co dodávají jeté i nové díly za relativně solidní ceny,
mimoto existují weby, které se zaměřují přímo na podobnou inzerci a
spousta těch lidí je schopna sehnat kdeco i když je v nabídce nemá.
Mimoto se v evropě i cz/sk pořádají soutěže různých strojů.

T.V.