OT: vykradená zásilka

Zdenek zdej@atlas.cz
Středa Prosinec 2 21:14:36 CET 2009

Mam trochu podobny problem:
Objednavku rozdelili na 2 zasilky. Jedna prisla pred tydnem, druha zatim
vubec. Mela nizkou hodnotu, takze bez track number.

Predpokladam, ze dohledat se neda a DX nijak nedokazu, ze nedosla?

Z.

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4656 (20091202) __________

http://www.eset.cz