OT: vykradená zásilka

iko iko@kamarad.cz
Středa Prosinec 2 08:17:37 CET 2009

Reklamovat u DealExtremu. Stalo sa mi "podobne", prisla mi zasielka
polepena ruskymi nalepkami a napismi, nieco na sposob "poskodena
obalka", chybali nejake veci. Na deal maju na to specialny postup (maju
podrobne instrukcie), nafotit zo vsetkych stran, obalku, tovar co
prisiel, tovar co neprisiel atd... a vsetko im poslat cez ich reklamacny
formular. Reklamacia vybavena kladne, chybajuce veci poslali znovu.
Nebola to doporucena zasielka.

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises