Stolni frezka MF70

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Úterý Prosinec 1 17:58:26 CET 2009

To vypada fakt hezky. Mám kamaráda, bývalého kolegu z práce, který se
pokoušel o něco podobného, ale co já vím zůstalo vždy jen u slov.
Druhý podobný začínal na AtMega a když jsem s ním mluvil nedávno, tak
tvrdil že konvertoval na ARM. Ptal jsem se zda uživí tak brutální
výkony :-) a on tvrdil, že při 60MHz taktování procesoru, kdy jedna
instrukce je v podstatě jeden takt (opravdu nevím o ARMech nic víc)
se i jedna ms dá využít na spoustu výpočtů :-)) a tak ho nějaká ta
instrukce navíc netrápí :-) a dělá tím transformace za použití
Céčka... Ten ovšem do obýváku nastěhoval 2tunovou frézku z fabriky a
dodělával na ní všechny automatizační prvky dodatečně. Teď ho jen
trápí, kde sehnat tak výkonné krokáče, řeší mikrokrokování, a
zlobí se, že kružnice "není ideálně kulatá" :-)
Myslím, že i jeho druhá přítelkyně neměla tolik trpělivosti jako ta
první :-(

No co dodat. Taky bych si rád takhle hrál. Nezbývá čas, i když
poslední dobou si říkám, že to je jen subjektivní výmluva abych
nemusel zapnout osciloskop, vytáhnout ze šuplíku bastl desku,
nainstalovat nové IDE (přotože jsem to už 5 let neviděl) a začít
znovu.

Jen tak mimochodem - co to je za výrobek na fotografiích, kde je
ventilátor se spoustou odporů? To vám doma odešel přímotop, nebo
potřebujete zatopit hadům v teráriu? :-)

Hezký večer
Martin

S pozdravem,
 Martin Šaněk