zivotnost kondenzatoru

Sudovec sudovec@seznam.cz
Úterý Prosinec 1 08:46:41 CET 2009

To je dobrá připomínka - lepší přístup by byl definovat dobu spolehlivé
funkce zařízení. Ten kondenzátor má v obvodu určitou funkci a na jeho
parametrech záleží parametry jiné (např. zvlnění napětí). A když si
definujete např. maximální přípustné zvlnění napětí, vezmete v úvahu
změnu parametrů kondenzátoru vlivem provozních podmínek, tak můžete
zjistit za jak dlouho by mohlo dojít k překročení definovaného parametru
(zvlnění napětí) a tím i k možnému ovlivnění spolehlivé funkce zařízení.

	S.