ASM x C

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pondělí Srpen 31 09:32:33 CEST 2009

Máte pravdu, ale platná je jen pro velmi omezený prostor domácích
bastlířů. Pokud vyvyjíte pro střeně velké, veké až milionové série, tak
toto padá. Zkuste si prosadit o 10centů dražší procesor s tím, že v
budoucnu se to _možná_ bude hodit. Já osobně jsem již několikrát se
několik dní trápil optimallizací malých kousků kodu protože:
 - bylo to možné napsat na vybranou architekturu a čas tím stávený byl
levněší než koupit o 30 centů dražší prosesor.
 - časová optimalizace z důvodu výroby. Tři vývojáři se stím čtnáct dní
plácají a ono se to vrátí ve výrobě za tři dni.

Z vašich reakcí je vidět, že vůbec nemáte zkušenosti z komerční sféry.

Někdy je i levnější za půl roku vytvořit novou desku, nez vyrábět drahou
proto, že y se to mohlo za půl roku hodit.

ced

P.S:
Z čehože máte Bc? Filozfie, práva ekonomie?