ASM x C

Bc. Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Pátek Srpen 28 14:12:05 CEST 2009

Stale stejna pohadka:(

S pozdravem,
                MP

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Tomasek
Sent: Saturday, July 25, 2009 12:52 AM
To: HW-news
Subject: Re: ASM x C

On Fri, Jul 24, 2009 at 09:10:33PM +0200, Ondrej wrote:
> Docela by mě zajímalo, co znamená " casove kriticke casti programu" -
> jako nějaký příklad. Nedokážu si prostě představit něco, co se dá udělat
> v ASM a v C (při správném nastavení překladače, linkeru atd.) ne.
>
> OH

Zkuste se podivat treba na tento projekt:
http://www.obdev.at/products/vusb/index.html,
co je tam v asm a co v c-cku. A uvidite, ze v asm jsou veci, kde uplne
presne
zalezi na poctu cyklu (dokonce jsou tyto pocty ve zdrojaku u kazde instrukce

uvedeny v komentari).

V c-cku takovou vec udelate jen za cenu toho, ze se stejne budete divat,
jak to prelozil do asm (a to jen pro urcitou verzi prekladace +
optimalizace),
coz je dost k nicemu...

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz