Uprava TVP Merkur

Sobota Srpen 29 19:22:10 CEST 2009

Asi záleží pro jaký 8 bit. Pro SAPI1, který dělal kompletní TV signál, se
dávala destička s jedním tranzistorem aby signál invertoval. Pak přepínač,
kterým se přepínal video signál z detektoru v MF a z té destičky. Počítače
TNS měly zvlášť drát pro video a zvlášť synchronizaci. Mám dojem že destička
pro SAPI byla popsána v dokumentaci od SAPI, mám jí ve skříni v práci. Přes
víkend tam musím, můžu nafotit a poslat.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw@prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, August 29, 2009 6:46 PM
Subject: Uprava TVP Merkur

Zdravim,

pri stehovani jsem "objevil" dobre ukrytou televizi Merkur a nasledne
zjistil, ze se mi vejde do dilny. Rad bych ji vyuzil jednak jako
"priposlech" pro video, druhak - a hlavne - jako monitor pro osmibity, se
kterymi si zase po letech zacinam hrat.

Bohuzel je to Merkur prvni verze, bez videovstupu. Mam schema jak od teto,
tak od nasledujici verze Merkur 2, ktera uz videovstup mela, ale bohuzel ve
dvojce jsou nektere moduly resene jinak, predevsim modul V, do ktereho
video-in vedl.

Vzhledem k tomu, ze vim, ze se i prvni Merkury upravovaly a dodelaval se do
nich videovstup, rad bych ho dodelal i do toho meho. Televizni technika ale
neni uplne ten "muj salek caje" a tedy si nejsem jisty, kam to video
nainjektovat, resp. co odpojit a jestli a jak je zapotrebi napr.
prizpusobeni urovni ci impedanci.

Nemate nekdo link (googlovat se mi moc nedari, bohuzel tahle televize ma
jmeno docela obecne a vysledky se zahlcuji) nebo praktickou radu? V podstate
z nej chci udelat jen ten videomonitor, nepotrebuju zadky kanalovy volic
atd., jen ciste video-in.

Diky za kazdou praktickou radu.

Pavel Kutina