Uprava TVP Merkur

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Sobota Srpen 29 18:46:02 CEST 2009

Zdravim,

pri stehovani jsem "objevil" dobre ukrytou televizi Merkur a nasledne
zjistil, ze se mi vejde do dilny. Rad bych ji vyuzil jednak jako
"priposlech" pro video, druhak - a hlavne - jako monitor pro osmibity, se
kterymi si zase po letech zacinam hrat.

Bohuzel je to Merkur prvni verze, bez videovstupu. Mam schema jak od teto,
tak od nasledujici verze Merkur 2, ktera uz videovstup mela, ale bohuzel ve
dvojce jsou nektere moduly resene jinak, predevsim modul V, do ktereho
video-in vedl.

Vzhledem k tomu, ze vim, ze se i prvni Merkury upravovaly a dodelaval se do
nich videovstup, rad bych ho dodelal i do toho meho. Televizni technika ale
neni uplne ten "muj salek caje" a tedy si nejsem jisty, kam to video
nainjektovat, resp. co odpojit a jestli a jak je zapotrebi napr.
prizpusobeni urovni ci impedanci.

Nemate nekdo link (googlovat se mi moc nedari, bohuzel tahle televize ma
jmeno docela obecne a vysledky se zahlcuji) nebo praktickou radu? V podstate
z nej chci udelat jen ten videomonitor, nepotrebuju zadky kanalovy volic
atd., jen ciste video-in.

Diky za kazdou praktickou radu.

Pavel Kutina