Navod k zakladni desce CT-5AGM

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Srpen 27 21:33:10 CEST 2009

Ahoj Saso,
za dobrotu na zebrotu. Takovych "zakazniku", "kamaradu a kamarádicku" jsem
mel v dobe, kdy jsem delal servis PC naplno, spoustu.
Jednoho dne vsak cloveku dojde, ze to jiz takto dale nejde a musi s tim neco
udelat. Delat nekolik hodin denne zadarmo proste nejde. A navic ti moji
kamaradi vetsinou nebyli zadni chudaci.
Proste zakaznikum / kamaradum vysvetlit, ze zadat po nekom praci zadarmo je
nemoralni.
Neco z praxe : prijde kamos a povida "asi je to zavirovane, nemrknul by jsi
se na to, ja nemam cas", nebo "neco se tam podelalo asi grafika, nemas
nejakou v supliku ? tzn. zadarmo :-) " nebo, postav mi dobre PC, v obchode
je to drahe :-)
Tak s takovymi jsem se jiz davno rozloucil a PC servis udelam jiz jen
dobremu, (velmi dobremu), kamaradovi. Ano, jiste tusis a tusite, ze jsem
prisel o spoustu "pratel". Nelituji ! Mam vice casu na syna, penize za
praci, kterou bych nedostal zaplacenou mi nikde nechybi a otravove proste
prestali otravovat.
Jednou jsem postavil PC kolegovi, nadupana masina. Ale tusil  jsem, ze z
toho nic nekouka a tak jsem mu rekl at prijde na cca treti hodinu a dame to
spolu dohromady, "tedy ne jiz hw, ale sw), prinesl si svoje CD a vse trvalo
do 02:30 hod., ( hodne hod., nechci tady uvadet hausnumera), a jeste mi to
malem vycetl. Dnes pracuje na nejmenovanem velv. mimo CR a ani tu slibenou
flasu neprinesl. Natoz aby zaplatil. Ja vim, P. Zahradnik mi rekne, mel jsi
si urcit pevnou cenu a pod.
Nebudu vice otravovat, sam mam dnes jeste prace moc a moc.
Hezky den vsem a omlouvam se za vyliti srdicka.
Jindra Polivka

Hezke odpoledne,

    ano, byt to muj pocitac, tak to takto udelam. Nekde tu jeste mam PPP
:-) Ale muj stroj to neni, ani sluzebni, tak se v tom nechci moc
angazovat. Neco se nepovede a pak budu mit neprijemnosti...

    Je to klasicka mys, pripojena na seriovy port s deviti jehlickami.

    Rekla jsem mu, ze by to melo byt zapojene podle normy a ze by bylo
lepsi tam stejne dat USB HUB, odpovedel mi, ze to je drahe a ze do toho
nehodla investovat ani kacku. Tak to take nebudu resit, ale slibila
jsem, ze se tu zeptam :-) Moc dekuji za vsechny rady.

Saša K. Svobodová

Dne 27.8.2009 10:29 Tomáš Halabala napsal/a:
> To přece není problém proměřit a zapájet správně.
> Stačí utilitka na ovládání a sledování jednotlivých
> vývodů portu a když není měřák tak se to dá i s jedním
> kusem drátu.

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4374 (20090827)

http://www.eset.cz

Odchozí zpráva neobsahuje viry.

Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 9.0.646 / Virová báze: 270.13.70/2329 - Datum vydání: 08/27/09
10:11:00