Navod k zakladni desce CT-5AGM

Snehulak snehulak@gmail.com
Čtvrtek Srpen 27 09:29:35 CEST 2009

Myslim , ze to bylo vesmes stejne a na jedne strane pin chybel takze
se ten kablik nedal obratit a 1 byl oznaceny cervene. Podle me bude
jednodussi koupit nejaky usb hub ktery mu tech usb portiku udela vic
anebo rovnou koupit kartu s USB 2 porty.Bude jich mit vic a jeste
pojedou daleko rychleji. Je to investice cca 200 .

snehulak