OT: Terapie laserovym svetlem

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Srpen 27 09:01:20 CEST 2009

Tak jsem musel opravit svoje mineni ohledne pristroje "ala Streda laser".

Podarilo se mi si nejak naklepnout upon achylovky na pate a bolelo me to
skoro 14 dnu nez jsem se dostal ke sve maserce. Ta mi to rozmasirovala a
pak rika ze na to pouzije laser. Je to vynikajici maserka a
fyzioterapeutka (navic ma doma primare traumatologie takze vim kam az
lze jit) a opravdu ji verim, ze mi neublizi. Nicmene tady jsem trosku
natah cumak.

Nicmene jak se zda tak to asi opravdu funguje. Myslel jsem ze je to tim,
ze mi to predtim vzdy rozmasirovala a tak to povolilo. Nicmene dnes to
bylo bez masaze a dokonce jsem si to tam nasvicoval sam a ta bolest
opravdu polevi. Neverim ze je to nejake placebo, protoze ta haksna
opravdu boli.

Kdyz jsem tam u toho sedel sam tak jsem to ocihnul - pristroj od firmy
BTL (vzhled a provedeni medicinske). Svitil jsem si 5 minut na displeji
svitilo 1600+200mW frekvence 10Hz a intenzita 9J/cm^2 (tohle posledni
moc nechapu).

V hlavici je osazeno 8 polovodicovych cervenych laseru bez optiky - 4
vetsi a 4 mensi - rozmisteni do dvou ctvercu pootocenych o 90st.

Co si o tom myslite - mate take nekdo podobnou zkusenost, ze to funguje?
Vzhledem k tomu ze mam podobne problemy docela casto tak by skoro stalo
za to si neco takoveho zkusit postavit - ty lasery vypadaly vzhledove
uplne stejne jak ty z DX.

--
Radek Vicek