[OT] Jaky HD satelit?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Úterý Srpen 25 20:22:19 CEST 2009

Ja bych DM taky koupil, kdyby nestal 2x tolik :-)
Nevi nekdo jak s tim web radiem ? Ted jsem se vratil od more a stale nemam
od zadneho zdroje informace ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of APA
Sent: Saturday, August 22, 2009 2:25 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Jaky HD satelit?

Myslite si, ze se bude 1080p vysilat ze satu? 1080i ma datovy tok az 20Mbit
(treba Astra demo kanal, ceske kanaly maji okolo 10Mb)...

Do doby, nez se dockate takoveho 1080p vysilani, jeste 3x vymenite set top
box :-) A az bude mit za sebou AZ Box Elite takovou historii jako DM, tak o
nem pouvazuji, jinak dejte vedet se spokojenosti s ovladamim a pritulnosti
:-) Dejte vedet nekdo, kdo ma DM, jak jste spokojeni s AZBox .-) Ja bych
nemenil.