[OT] Jaky HD satelit?

APA navrhpcb@gmail.com
Sobota Srpen 22 14:25:05 CEST 2009

Myslite si, ze se bude 1080p vysilat ze satu? 1080i ma datovy tok az
20Mbit (treba Astra demo kanal, ceske kanaly maji okolo 10Mb)...

Do doby, nez se dockate takoveho 1080p vysilani, jeste 3x vymenite set
top box :-) A az bude mit za sebou AZ Box Elite takovou historii jako
DM, tak o nem pouvazuji, jinak dejte vedet se spokojenosti s ovladamim
a pritulnosti :-) Dejte vedet nekdo, kdo ma DM, jak jste spokojeni s
AZBox .-) Ja bych nemenil.