Pracovna poloha geloveho akumulatora

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Srpen 25 09:19:01 CEST 2009

Ja jsem to resil take ted v lednu - nejaky celkem levny dvourychlostni
akusroubovak s brzdou a dvemi baterkami (18V), ktere odesly do pul roku.
Nejprve jsem to chtel resit serioparaleni kombinaci lionek po opravdu
tragickych zkusenostech poslednima NiXX.

Nakonec jsem to poslal kolegovi modelari, ktery ty baterie repasuje a
projde mu jich rukama opravdu kvanta. Navic baterii opravdu kvalitne
naformuje.

Dal mi tam klasicke a lety overene Sanya 1700SCR, ktere umi spickove 50A
a musim rict, ze ta baterie se chova naprosto zpusobne. Zadne
samovybijeni, drzi napeti a pri mem uzivani jsem ji od ledna nabijel asi
trikrat.
Vyslo me to na cca 1200Kc tedy vic nez kolik stal cely set
akusroubovaku, ale nelituji. Navic je znat, ze ty baterie si nenechaji
nic libit - kolikrat vidim jak na komutatoru litaj jiskry, kdyz jde
motor natvrdo - to driv nebylo.

Radek Vicek