RE: Dotaz na záruku pri koupi baterie do mobilu

Serych Jakub Serych@panska.cz
Pátek Srpen 14 22:40:03 CEST 2009

1) Jestli je baterka nafoukla, tak to bych rekl, ze je jedina sance jak uplatnit zaruku. Nafoukla baterie neni vporadku a navic hrozi pomerne nebezpecnymi jevy (pozar atd.) Tim bych argumentoval a o kapacite bych se vubec nebavil.

2) Jak byste chtel Vy vyrobcovi zarucit, ze se o baterii starate tak, aby dobu zivota prezila, kdyz po nech chcete aby zarucoval kapacitu?

3) Take takhle provozuji mobil protoze ho temer nepouzivam, den vydrzi uplne vpohode a je to pro me nejjednodussi nemuset na jeho nabijeni myslet. Ale pro Li-Neco baterky je to to nejblbejsi, co s nimi muzete udelat. Ve fotacich a dalsich zarizenich, kde mi o kapacitu jde je zasadne provozuji do temer uplneho vybiti s naslednym okamzitym nabitim a zda se, ze to zivotnosti daleko vice prospiva. Mimochodem pred dovolenou necham vzdy mobil (minimalne 3 roky stary Siemens S45 s originalni baterkou) nekolikrat vybit do dna a nabit, a tak baterku "rozcvicim" z vydrze cca dva dny na vydrz cca 5 dni (oboje vydrz bez telefonovani).

Jakub Serych