DC 0-10V ?

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Pátek Srpen 14 11:09:01 CEST 2009

Tak jsem si rikal, pridam si do zarizeni ovladaci vystup DC 0-10V , necekal jsem vetsi problemy, ale pri pouziti beznych General Purpose OZ se mi nejak nedari. Nemate nejake overene schema jak ma takovy vystup vypadat?

Mam proudovy DC 0-0,25mA , rikal jsme si prevedu na 2,5mV na odoru a nasledne zesilim nejakym beznym OZ, ale nejak se mi nedari dodrzet parametry pro mezni stavy tzn. docela mi plave 0 a s napajenim, ktete mam k dispozici nevytahnu 10V
Napajeni single supply 12V tzn. s nejakou rezernou by to melo chodit od 11.3V.

Poradite?
Jak osetrit vystup z zarizeni 4,7k odpor a 100nF kondik? pripadne + ochrane diody?

Jirka