Jaky koaxial vybrat?

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pátek Srpen 14 09:21:13 CEST 2009

Tezko radit, jeden by rekl, ze je to vse stejna parodie na koaxialni kabel

CB100C     jadro 1mm Cu, Al folie + 48x0,12 CuSn oplet na 1GHz utlum 21dB/100m
RG-6U/48FA jadro 1.02Cu, Al folie + 48x0,14 CuSn oplet na 1GHz utlum 20.2dB/100m
RG6 bude to nejaky noname tzn. asi horsi nez to RG-6U/48FA
muj osobni nazor, spatne se s tim dela tech 48 dratecku opletu se lame a atd.

pro porovnani par lepsich kabelu

Belden RG7Cu jadro 1.2mmCu, Cu folie + huste medene opleteni, na 1GHz utlum 16.5dB /100m jeden z nejlepsich kabel upro propojovaci (drop) kabely
Belden H129Cujadro 1.1mmCu, Cu folie + huste medene opleteni, na 1GHz utlum 19.1dB /100m bezny kvalitni drop koax
Belden Coax6 jadro 1.6mmCu, Cu folie + huste medene opleteni, na 1GHz utlum 12.6dB /100m 11mm kabel pouzivany jako ditribucni kabel
pro predstavu trasovy kabel Coax3 ma jadro 3.8mm utlum 6.5dB/100m a vnejsi prumer 14.9mm

Doporuceni PRG7, ale stoji tak 2x tolik
http://shop.olmi.cz/zbozi/1215-koaxialni-kabel-belden-prg-7-cu-pvc
My je kupujeme u http://www.mtlcable.cz, pokud chcete rozumne desitky metru tak vam i odmotaji, s 5m vas ale asi vyhodi :-)
Obecne cim silnejsi jadro a hustsi oplet tim lepsi, tak asi tak :-)

PN