Mini ITX PC

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Srpen 13 16:53:19 CEST 2009

Ja jsem zkousel hledat, ale taky jsem nic nenasel. Proto jsem se ptal tady.
Je fakt ze nove chipsety se v mini noteboocich objevuji teprve par mesicu.
Atom:
http://cdr.cz/a/23734

Chipset Poulsbo (TPD 1,6W):
http://cdr.cz/a/25151
článek je rok starý, Intel pozdržel prodej kvůli zásobam starých 945.

Alix mi bere 6W. Jsem zvedav kam se dostanou desky s vyse uvedenýmy proc. + chipset. Ale vykon by mel byt lepsi.

Michal
  ----- Original Message -----
  From: Josef Stengl
  To: HW-news
  Sent: Thursday, August 13, 2009 4:17 PM
  Subject: Re: Mini ITX PC

  Geode se již nevyvýjí, ale prý se bude vyrábět, dokud bude zájem. Je to
  škoda. Jiný podobný chipset není a ARM jsem zatím jako miniitx neviděl
  (jen jsem o něm zaslechl, že to prý existuje). Nebo MIPS (nebo něco
  jiného). Našel jsem je jen v jednoúčelových zařízeních.
  Zbytek desek s ionem a atomem mely spotřebu spíše desítky než jednotky watů.

  Alix (PCEngine) zatím funguje. Ale zase nemají SATA. Nějak se nic
  přijatelného nevyrábí nebo se špatně dívám.

  ced