Mini ITX PC

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Čtvrtek Srpen 13 16:17:15 CEST 2009

Geode se již nevyvýjí, ale prý se bude vyrábět, dokud bude zájem. Je to
škoda. Jiný podobný chipset není a ARM jsem zatím jako miniitx neviděl
(jen jsem o něm zaslechl, že to prý existuje). Nebo MIPS (nebo něco
jiného). Našel jsem je jen v jednoúčelových zařízeních.
Zbytek desek s ionem a atomem mely spotřebu spíše desítky než jednotky watů.

Alix (PCEngine) zatím funguje. Ale zase nemají SATA. Nějak se nic
přijatelného nevyrábí nebo se špatně dívám.

ced