Re: Prodej zboží do EU

APA navrhpcb@gmail.com
Pondělí Srpen 10 18:33:19 CEST 2009

jeste doplnek k 1) - jako kdybych si rekl nemci, at mi fakturu udela v
CZK, co by mi asi rekl?

Vy vlastne vezmete sumu PayPal a v den pripsani (to je DUZP, neb
nastala platba drive nez dodani, jinak je DUZP den expedice, pokud
neni ve smlouve jinak) prepoctete kurzem (CNB stred tusim?) a
dostanete ten potrebny zaklad v CZK (co MUSI byt uveden na FA) a tim
pak uctujete. Takto je to v PU, ale v JU to bude asi stejne, co do
DPH.