OT Taveni glukozy

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Čtvrtek Srpen 6 16:24:52 CEST 2009

No jo, ale glukózu maj v potravinách poblíž, ale sorbitol ne. Navíc už jí
mám asi 1,5 kg koupeno, tak bych ji rád zužitkoval... v nejhorším si z ní
odleju bonbóny a ty zchroupu:-)

Kam nejlépe pro sorbitol?

PH

From: "Petr Stehlik" <petr.stehlik@atlas.cz>
Ano, pan kolega má pravdu Sorbitol je to správné. Na "raketky.. " je nekde
návod na palivo které se menuje SX...

From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
Ptal jsem se kolegy... mate se pry vyprdnout na glukozu a uvarit to ze
sorbitolu. Glukoza je pry neustale hydroskopicka a stejne to pry neni ono.

Sorbitol je pry v tomhle ranku asi nejlepsi reseni za stejne prachy a
nesrovnatelne komfortnejsi. Taje pry kolem 110-120ctC.