Bistabilni rele terminologie?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Srpen 6 10:24:10 CEST 2009

ja jsem si ted "na hrani" koupil bis. rele v TME AZ850P2-5 do druheho dne doma, cena 50kc.
pdf s popisem je tady http://www.zettlerelectronics.com/cms/front_content.php?idart=10&lang=10&where_serie=AZ850&where_kontaktbestueckung=&where_ansprechleistung=&where_i_max=&Button2=++OK++
a nechat najit "AZ850" .
tomik.
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Tomáš
Sent: Thursday, August 06, 2009 10:06 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Bistabilni rele terminologie?

V dokumentaci Schrack je u prepinaciho bistab. rele s dvema civkami uvedeno:
civka A1 pritah
civka A2 navrat

At o tom premyslim jak premyslim tak mi neni jakne co tim chtel basnik rici kdyz jsou u bistab. rele obe polohy "rovnocene".
Da se z toho nejak zjistit ktera civka sepne, ktery vyvod rele?

Tom

P.S. Odmerit si to nemohu, protoze bistab. rele je skoro nesehnatelna vec a musi se objednavat s dodaci lhutou cca 4 tydny a ja bych mezitim rad pohnul s navrhem.