Bistabilni rele terminologie?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Srpen 6 10:22:20 CEST 2009

U "normalnych" suciastok sa rele vyrabaju v seriach, kde su normalne, bipolarne aj "latching" (bistabilne) jedno- aj dvojcievkove vyrabane s rovnakym usporiadanim kontaktov len roznym spravanim (a u dvojcievkovych samozrejme s jednym alebo dvomi kontaktami naviac pre tu dalsiu cievku).

To oznacenie potom zrejme zodpoveda "normalnemu" rele. Ale slusny datasheet by to mal vyjasnit.

Ina vec je, ze tieto zlatokopecke firmy na instalacny material vedia robit lepsie tie farebne katalogy na lesklom papiery nez normalne datasheety (vid paralelne vlakno o krabickach).

wek