OT Re: Geopatogenni zony

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Srpen 5 12:12:51 CEST 2009

No to nemusi byt ve vsi. To muze byt klidne o 5km nekde jinde - zalezi
jak je to tam geologicky slozite - vetsinou se malokdy spletou tak aby
se jim to nevyplatilo.

Treba na Trebonske panvi mate bezne spodni vodu uz i 1m pod terenem -
kazdej druhej ma na zahrade studnu 2m do hloubky na zalejvani. Jen je to
trosku o drzku - pokud by to nekdo prokopnul a zacaly do toho podzemniho
jezera co pod Treboni je tect svinstva z povrchu. Mame chatu jen par km
od Bynova, kde se cepuje Dobra voda co si kupuje pulka CR - pravnici by
si asi smlsnuli. :-(

S tim jak zde nekdo psal o tom, ze pokud to neni na kopci...
Zname uslovi rika, ze pro vodu se chodi do kopce - je to s podivem, ale
vsimnete si kolik studni je na jak vysokych kopcich a take treba ve
skalach. Mame chalupu asi 80m nad terenem sirokeho okoli na takovem
rulovem vrsku (koukame smerem na Bynov a Trebonsko) - vodu mame
privedenou z nejvyssiho mista celeho okoli - je to stara kameny roubena
studne z valne casti zasypana (bojime se tam vlezt to vycistit, protoze
je na ni polozeny jako poklop placak o rozmerech cca 300x20x30cm), kde
je natolik silny pramen, ze preteka a podmaci prostor cca 1km^2 - i kdyz
jsou nejvetsi sucha tak je hladina cca 10cm pod urovni terenu.

Radek Vicek