Geopatogenni zony

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Středa Srpen 5 11:39:34 CEST 2009

Dneska se dela jiz je se zarukou.
Proukar se projde po pozemku a rekne si ze hleda vodu, proutek mu ukaze
jakym smerem proteka voda (ne proutek , ale uhnute draty ty jsou
nejlepsi), pak si rekne hloubku a proutek reaguje na cislo ktere rika,
proste to tak funguje at si rika kdo chce co chce, ja jsem tomu nechtel
take verit, ale po chvilce treninku jsem byl schopen najit na 100x100m
pozemku nahodne hozene klice druhou osobou, to  nejakou energii
nevysvetlite.

A ted to nejzajimavejsi "technicti" proutkari, kteri maji prostredky na
moderni pristroje , na trhu jsou tusim dva druhy ve statisicivych
cenocyh relacich,  to projdou jeste touto sondou, ktera jim ukaze i ten
pramen pod zemi a vykresli 3d sit  na PC a vyvrati tak u pochybovacu
moznost sarlatanstvi ;-)))
Nicmene proutek je nejrychlejsi a nejlevnejsi.

Na zkusenostech zavisi pouze to vrtani, proutkareni jen velmi malo,
nicmene kazda studna je jina, vcera jsem byl na kontrole jednoho vrtani
v Roznove, cca 5 metru vedle studny, ktera mela hloubku 11 m a pritok
byl maly, v novem vrtu byla voda nekde kolem 30 m a pritok cca  10ti
nasobny.

I kdyz cena za vrtany metr je nizsi nez v predchozich letech, je to
porad byznys, bohuzel, dneska kazdy kdo ma soupravu si rika studnar,
voda sice je, ale vrt se kolikrat zanese (protoze maji maly prumer, a
bez osypu !)
pripadne , nekdo navrta  vedle tepelne cerpadlo , porusi zvoden a
ostatni jsou bez vody, proto musi byt na vsechno projekt a stavebni
povoleni, takove vrtani na cerno se vetsinou vymsti, kdyz sousedum
poklesne znicehonic hladina ve studni a pak uz vydelavaji pravnici.

LK