Geopatogenni zony

APA navrhpcb@gmail.com
Středa Srpen 5 11:40:11 CEST 2009

Jak? Pry pres pravou hemisferu a podvedomi, kladenim otazek... Jak
jinak by fungovalo napr. kyvadlo apod... To se asi technikum libit
nebude (kdyz to nema zatim zmeritelne veliciny a je to mimo jejich
chapani). Existuje zjevne vice postupu, jak netechnicky tyto veci
provadet..

ps: setkal se nekdo jointline.cz - (citace: V principu se jedná o
vysílače umístěné na území ČR, jejichž signál se šíří prostorově téměř
bez ztrát, přirozeným geomagnetickým polem Země.) - ja to vzdycky
chtel videt, ten jejich vysilac, to uz je neco technickeho,
viditelneho.. :)ú