Sklokeramicka varna deska, novy sporak, IN?

APA navrhpcb@gmail.com
Středa Srpen 5 09:16:37 CEST 2009

Proc jsem to psal ja - muzete si byt informacemi co nam nekdo rekl jisti?.

Tak to staci v letadle vyjit do ulicky a doufat, ze to nespadne :-)
Jen aby ty letadla nebyla jeste z dob, kdy konstrukteri zadne mobily
neznali :-D

Tak me napadlo, co rikate na teorie o 11. zari, ze (nektere?)
telefonaty z letadel byly nafingovane?