Re: Sklokeramicka varna deska, novy sporak, IN?

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Středa Srpen 5 08:05:36 CEST 2009

Jo - proc jsem to vlastne psal:
Kdysi jsem byl u zkousek EMC, tak tam nam tvrdili ze odolnost zarizeni
proti pusobeni mobilu je dostatecna kdyz se neovlivnuje zarizeni s mobilem
ve vzdalenosti jeden metr nebo vice od zarizeni.